به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به منظور تقویت تعامل مردم و دولت، پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان، از ساعت ۹ الی ۱۱ امروزصبح از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت در محل بازرسی استانداری تهران پاسخگوی تماسهای تلفنی مردم بود.
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در این خصوص گفت: هدف سامانه سامد کاهش مراجعات حضوری مردم و تسریع در پاسخگویی مدیران به درخواستها و شکایات مردم بوده و فرصتی است مغتنم برای مسئولین دستگاهها تا مسائل و مشکلات را برطرف کرده و رضایتمندی مردم افزایش یابد.
وی به چگونگی استفاده از سامانه سامد اشاره کرد و اذعان داشت: مردم میتوانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۱ شکایت یا درخواستهای خود را مطرح کنند، کارشناسان سامد با دریافت کد ملی و مشخصات فردی نسبت به ثبت درخواستها اقدام کرده و کد رهگیری برای متقاضیان ارائه میکنند، همچنین شهروندان محترم می توانند از طریق این کدرهگیری پاسخ درخواست خود را پیگیری و از نتیجه مطلع شوند.
لازم به ذکر است در راستای برنامه زمانبندی حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) خلیل محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به صورت برخط پاسخگوی تعداد ۱۵ تماسمردمی و یک نفر به صورت حضوری بوده و در ادامه دستورات لازم به معاونتهای مربوطه این اداره کل در جهت حل و فصل موضوعات صادر شد.